زن هااااااااااا!!!

I LOVE you

زن هااااااااااا!!!



نظرات شما عزیزان:

mohadeseh
ساعت16:38---5 ارديبهشت 1393
سلام عزیزجانم خوبی؟؟شرمنده گلم بازهم صحبت از درس و مدرسه هست نمیذاره آدم به زندگیش برسه ک!!!ولی گلم همیشه به یادتم اینو مطمئن باش
پاسخ:سلام دوست خوب منی توووووووو.مر30 عزیزم منم خوبم.آره درست میگی درس درس درس خب باید درس بخونیم دیگه.منم همیشه به یادتم عزیزدلم.


mohadeseh
ساعت21:50---3 ارديبهشت 1393
سلام عزیزدلم خوبی؟

دلم واست خیلی تنگ شده....

یه موقع از دستم دلخور نباشی؟!!!
پاسخ:سلام خانومییییی خوبی؟؟؟کجایی خبری ازت نیست.منم دلم واست تنگ شده بود ن عزیزم این چ حرفیه؟؟؟


erfan
ساعت20:31---15 فروردين 1393
سلام ممنون که اومدی به وبم خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنیم من وب شما رو با عنوان I LOVE YOU ثبت کردم لطفا شما هم وب مرا با عنوان ((اسیر عشق)) ثبت کنید

سجاد
ساعت10:07---15 فروردين 1393


سجاد
ساعت10:07---15 فروردين 1393
سلام.سال نو مبارک من چند روز پیش با گوشی امدم بهت سر زدم و کامنت هم گذاشتم نمیدونم چرا؟شاید برا این بوده که سرعتش کم بوده ثبت نشده.اگه میشه سوالتونو بپرسین فضولی نیست بپرسین؟؟!!!
پاسخ:سلام.سال نو شما هم مبارک.چه سوالی آقا سجاااااااااد؟؟؟


سحر
ساعت12:06---9 فروردين 1393
سلاممممممم من لینکتو ثبت کردم

تو هم ثبتم کن


الناز
ساعت19:11---6 فروردين 1393
سلام عزيزم
من و فائزه جون مسابقه ي هفت سين برگزاركرديم...ازت دعوت ميكنم كه بياي به وبمون و اوني رو كه خوشگلتره انتخاب كني....ممنون ميشم اگه بياي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, ] [ 11:40 ] [ آناهیتا ] [ ]